E-bike groep

Bij het Verbindingscentrum de 5hoek

Fietsen is gezond

Elke dinsdagochtend komen bewoners uit de wijk de Vijfhoek bij elkaar om samen een mooie route te fietsen op hun e-bike. Samen op pad, even de wind door je hoofd, dat doet iedereen goed.

Samen op pad, de wind door je hoofd en na afloop genieten van een welverdiend kopje koffie. Elke dinsdagochtend komen bewoners uit de wijk bij elkaar om samen een mooie route te fietsen. Het is meer dan alleen bewegen; het is een moment van ontmoeten, herinneringen ophalen en samen genieten.

We sluiten de fietstocht altijd gezellig af in het Verbindingscentrum. Daar praten we onder het genot van een kop thee of koffie na over wat we onderweg hebben gezien.

Praktische informatie: Deelname is volledig gratis en je hoeft je vooraf niet aan te melden; je kunt op dinsdag direct aansluiten op het startmoment. Houd er wel rekening mee dat deze activiteit specifiek is afgestemd op het tempo van e-bikes. Een e-bike is dus een vereiste om mee te kunnen fietsen.

Wanneer

Iedere dinsdag van 9:45 tot 12:00 uur

e bike groep verbindingscentrum vijfhoek colmschate